استقلال

بهترین وبلاگ ایران

به گزارش ابیته دات کام، پژمان منتظری صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. قرارداد وی باید در هیئت فوتبال هم به ثبت برسد.

مسئولان استقلال پیش از این اعلام کرده بودند منتظری یک پیشنهاد خوب مالی از قطر دارد اما با رد این پیشنهاد در استقلال ماندنی می شود.


نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش ابیته دات کام،امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:« این هم شانس من است که هر وقت به استقلال برمی گردم با مشکلات مالی روبرو هستیم و باید اول این مشکلات را پشت سر بگذاریم.»

وی افزود:« به این استقلال خیلی امیدوارم و به هواداران هم می گویم که نگران نباشند و فکر نکنند استقلال تیم ضعیفی است و امسال در میادین با مشکل روبرو خواهد بود. ما زودتر از تیم های دیگر فصل بدنسازی خود را شروع کردیم و از این نظر جلو هستیم و این برای ما یک پیروزی به حساب می آید.»

این مربی در پاسخ به شایعه کناره گیری اش از استقلال به دلیل مشکلات مالی گفت:«درباره مشکلات مالی با آقای فتح الله زاده صحبت کنید چون در حیطه وظایف من نیست اما مطمئن باشید که این شایعه درست نیست و شایعه کناره گیری من از استقلال را جدی نگیرید چون قلعه نویی آدمی نیست که از زیر بار مشکلات شانه خالی کند.بنده به عشق مردم قید پیشنهادهای خوبی را زدم که یکی از آنها در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بود.»

وی درباره جذب نکونام و خلعتبری نیز گفت: «هردو بازیکن از بازیکنان خوب فوتبال ایران هستند و حضورشان بر بار فنی هر تیمی می افزاید و بنده هم از جذب این دو بازیکن استقبال می کنم اما این سوال که آنها استقلالی می شوند یا خیر را باید از مدیریت باشگاه بپرسید.»

قلعه نویی درباره این موضوع که وی شخصا با این دو بازیکن مذاکره کرده است گفت: «کار بنده در محدوده فنی و در داخل زمین است و مذاکره با بازیکن نیست.»

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قراردادش را ثبت می کند گفت:«نگران نباشید بزودی ثبت می شود.»

سرمربی استقلال درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: «قرعه بدی نیست و تقریبا بازی های داخل و خارج خانه مان تقسیم شده است».

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امیر قلعه‌نویی بعد از تمرین دیروز استقلال در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: «شرایط کلی خوب است ولی تیم ما هنوز کامل نشده، توقعم از باشگاه این است که هر چه سریع‌تر تکلیف بازیکنان را روشن کند تا تیم ما کامل‌تر شود. همچنین از تماشاگران تشکر می‌کنم که با حضور خود در تمرین‌ها به ما و بازیکنان انگیزه می‌دهند.»

چرا باز هم رحمتی و منتظری در تمرین نبودند؟
‌‌‌ به هر حال آنها باید از لحاظ مالی به توافق برسند و قرارداد خود را تمدید کنند. بازیکنان ملی‌پوشی که در سه جام درگیر بودند باید دو هفته استراحت می‌کردند و امیدواریم تکلیف آنها روشن شود و سه‌شنبه به ما اضافه شوند.
هواداران استقلال نگران این هستند که پرسپولیس از شما بهتر یارگیری کرده.
‌‌‌ به قول فتح‌ا…‌زاده هنوز نیمه دوم بازی باقی مانده است. ما بر اساس تفکر تاکتیکی یارگیری کردیم و تنها مشکل‌مان این است که همه باید جمع شوند وگرنه بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند، بازیکنان خوبی هستند. تنها از تیموریان دلخور بودیم که او هم از جمع‌مان جدا شد و الان مشکلی نداریم.
درباره قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر چه نظری دارید؟
‌‌‌ از نظر من قرعه خوبی است، چون باید ۶ بازی را بیرون از خانه و ۶ بازی را داخل خانه انجام دهیم ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید به این مسائل توجه کند و باید کار خود را انجام دهد. در قرعه‌کشی شانس هم دخیل است ولی در لیگ ۳۴ تیمی باید همه شرایط را سنجید.
جدیدا گفته شده شاید جام حذفی هم برگزار نشود. نظرتان چیست؟
‌‌‌ برای من جای تعجب است که مدام قانون‌های من درآوردی ابداع می‌کنیم. آن از سقف قراردادها که در قرارداد بازیکنان انفجاری به وجود آمد و این هم از جام حذفی. مگر ژاپن، عربستان و امارات برنامه‌ریزی نمی‌کنند؟ می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی خوب همه چیز را درست کنیم. اگر جام حذفی حذف شود انگیزه برای تیم‌هایی که زیاد در سطح اول نیستند و می‌خواهند خود را نشان دهند، کم می‌شود و این مساله ارزش این جام را پایین می‌آورد.
قبول دارید پول زیادی به فوتبال آمده اما فوتبال زیبایی‌ زمان شما را ندارد؟
‌‌‌ ایراد فوتبال ما از خروجی آن است. بارها گفته‌ام که با یک تمرین ساده استقلال می‌توانیم بیش از ۶ هزار ساعت به جامعه و جوانان خدمت کنیم، در حالی که وزارت ورزش و صدا و سیما نمی‌توانند این کار را انجام دهند. شما می‌دانید که در این پارک‌ها ممکن است چه اتفاقات تلخی رخ دهد و حالا ما با یک تمرین سه ساعت سرویس می‌دهیم و سه ساعت هم جوان‌ها را از خطرهای اجتماعی دور می‌کنیم. این پول‌ها در فوتبال پولی نیست و متاسفانه مقوله اصلی را مسوولان گم کرده‌اند و با این قانون‌های من درآوردی به فوتبال و جامعه ضربه می‌زنند.
در فوتبالی که اگر هر کسی جای خود باشد، همه چیز درست می‌شود، این قانون‌ها درست نیست. هر چند سال یک بار یک نفر می‌آید و قانون من درآوردی ابداع می‌کند و نمی‌دانم چرا باید امثال دادگان و مصطفوی خانه بنشینند و یکسری نا کاربلد کار کنند. قصد من توهین نیست و نمی‌خواهم بگویم اینهایی که کار می‌کنند زحمت نمی‌کشند اما معتقدم نباید از خودمان قانون در بیاوریم.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش ابیته دات کام،باشگاه پرسپولیس مذاکره با مدیربرنامه های ساموئل را آغاز کرد.

پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک دفاعی مناسب است و از این رو در بین گزینه های موجود مذاکره با مدیربرنامه های ساموئل را در دستور کار خود قرار داده است.

ساموئل گرچه یک مدافع چپ است اما در مقطعی برای استقلال در پست هافبک دفاعی بازی کرد و عملکرد خوبی نیز داشت.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرزاد آشوبی هافبک دفاعی تراکتورسازی از این تیم جدا شده و پس از عدم توافق با تبریزی‌ها به تهران برگشته است.
آشوبی با تایید این خبر می‌گوید: «شرایط طوری پیش رفت که من با تراکتور به توافق نرسیدم. قبلا با مسوولان این باشگاه مذاکره کردم و توافقات حاصل شد اما به یکباره همه چیز به هم خورد و آنها شرایط دیگری را مطرح کردند که برای من قابل قبول نبود و برخلاف توافقاتی بود که قبلا داشتیم.» 

این روزها جسته و گریخته شایعه حضور آشوبی در استقلال شنیده می‌شود که او در این خصوص می‌گوید: «هنوز چیزی مشخص نیست ولی فکر می‌کنم جزو گزینه‌های استقلال باشم. البته کسی از این باشگاه با من تماس نگرفته و من هم منتظر هستم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلا نمی‌توانم حرفی در مورد رفتن یا نرفتن به استقلال بزنم.»

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , f-esteghlal-c.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com