استقلال

بهترین وبلاگ ایران

به گزارش ابیته دات کام،فرزاد آشوبی هافبک دفاعی تراکتورسازی از این تیم جدا شده و پس از عدم توافق با تبریزی‌ها به تهران برگشته است.
آشوبی با تایید این خبر می‌گوید: «شرایط طوری پیش رفت که من با تراکتور به توافق نرسیدم. قبلا با مسوولان این باشگاه مذاکره کردم و توافقات حاصل شد اما به یکباره همه چیز به هم خورد و آنها شرایط دیگری را مطرح کردند که برای من قابل قبول نبود و برخلاف توافقاتی بود که قبلا داشتیم.»
این روزها جسته و گریخته شایعه حضور آشوبی در استقلال شنیده می‌شود که او در این خصوص می‌گوید: «هنوز چیزی مشخص نیست ولی فکر می‌کنم جزو گزینه‌های استقلال باشم. البته کسی از این باشگاه با من تماس نگرفته و من هم منتظر هستم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلا نمی‌توانم حرفی در مورد رفتن یا نرفتن به استقلال بزنم.»


نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش ابیته دات کام،در پی ابلاغ بودجه کل کشور به کلیه دستگاه ها و واریز بخش قابل توجه ای از آن،وزارت ورزش و جوانان امروز یا فردا مبلغ یک میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز می کند.
با توجه به بحران مالی استقلال در فصل نقل و انتقالات ،با واریز این وجه قرارداد شماری از بازیکنان استقلال به ثبت می رسد.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش ابیته دات کام، امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز استقلال در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: شرایط کلی خوب است ولی تیم ما هنوز کامل نشده، توقعم از باشگاه این است که هر چه سریع‌تر تکلیف بازیکنان را روشن کند تا تیم ما کامل‌تر شود. همچنین از تماشاگران تشکر می‌کنم که با حضور خود در تمرینات به ما و بازیکنان انگیزه می‌دهند.

وی در خصوص اینکه چرا رحمتی و منتظری به تمرینات نیامدند، گفت: به هر حال آنها باید از لحاظ مالی به توافق برسند و قرارداد خود را تمدید کنند. بازیکنان ملی پوشی که در سه جام درگیر بودند باید دو هفته استراحت می‌کردند و امیدواریم تکلیف آنها روشن شود و سه‌شنبه به ما اضافه شوند.

یکی از خبرنگاران پرسید هواداران استقلال نگران یارگیری پرسپولیس هستند و می‌گویند این تیم بهتر از استقلال یارگیری کرده که قلعه‌نویی گفت: به قول فتح‌الله‌زاده هنوز نیمه دوم بازی باقی مانده است. ما بر اساس تفکر تاکتیکی یارگیری کردیم و تنها مشکل‌مان این است که همه باید جمع شوند وگرنه بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند، بازیکنان خوبی هستند. فقط از تیموریان دلخور بودیم که او هم از جمع‌مان جدا شد و الان مشکلی نداریم.

سرمربی استقلال در خصوص قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر گفت: از نظر من قرعه خوبی است، چون باید ۶ بازی را بیرون از خانه و ۶ بازی را داخل خانه انجام دهیم ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید به این مسائل توجه کند و باید کار خود را انجام دهد. در قرعه کشی شانس هم دخیل است ولی در لیگ ۳۴ تیمی باید همه شرایط را سنجید.

قلعه نویی در خصوص اینکه قرار است جام حذفی تعطیل شود، گفت: برای من جای تعجب است که مدام قانون‌های من درآوردی ابداع می‌کنیم. آن از سقف قراردادها که در قرارداد بازیکنان انفجاری به وجود آمد و این هم از جام حذفی. مگر ژاپن، عربستان و امارات برنامه‌ریزی نمی‌کنند؟ می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی خوب همه چیز را درست کنیم. اگر جام حذفی حذف شود انگیزه برای تیم‌هایی که زیاد در سطح اول نیستند و می‌خواهند خود را نشان دهند، کم می‌شود و این مسئله ارزش این جام را پایین می‌آورد.

خبرنگاری پرسید پول زیادی به فوتبال آمده ولی این فوتبال زیبایی زمان شما را ندارد که قلعه نویی پاسخ داد: ایراد فوتبال ما از خروجی آن است. بارها گفته‌ام که با یک تمرین ساده استقلال می‌توانیم بیش از ۶ هزار ساعت به جامعه و جوانان خدمت کنیم در حالی که وزارت ورزش و صدا و سیما نمی‌توانند این کار را انجام دهند. شما می‌دانید که در این پارک‌ها ممکن است چه اتفاقات تلخی رخ دهد و حالا ما با یک تمرین سه ساعت سرویس می‌دهیم و سه ساعت هم جوان‌ها را از خطرهای اجتماعی دور می‌کنیم. این پول‌ها در فوتبال پولی نیست و متاسفانه مقوله اصلی را مسئولان گم کردند و با این قانون‌های من درآوردی به فوتبال و جامعه ضربه می‌زنند.

وی اضافه کرد: در فوتبالی که اگر هر کسی جای خود باشد، همه چیز درست می‌شود، این قانون‌ها درست نیست. هر چند سال یک بار یک نفر می‌آید و قانون من درآوردی ابداع می‌کند و نمی‌دانم چرا امثال دادکان و مصطفوی خانه بنشینند و یک سری نا کاربلد کار کنند. قصد من توهین نیست و نمی‌خواهم بگویم اینهایی که کار می‌کنند زحمت نمی‌کشند اما معتقدم نباید از خودمان قانون در بیاوریم.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش ابیته دات کام،یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر روز ۲۲ اردیهشت ماه در شرایطی به پایان رسید که پرسپولیس با هدایت مصطفی دنیزلی نتوانست انتظارات را برآورده کند و با وجود اینکه این مربی مشهور ترکیه ای برای سروسامان دادن به اوضاع نابسامان سرخ ها در میانه های فصل به ایران آمد، اما در پایان نتوانست تاثیر مثبتی بر نتایج پرسپولیس بگذارد.

با این حال همه امید هواداران این تیم به فصل دوازدهم لیگ برتر بود. آنها امیدوار بودند که مصطفی دنیزلی بتواند در فصل پیش رو نتایج گذشته را جبران کند. اما سفر دنیزلی به ترکیه بعد از دیدار با الاتحاد که منجر به حذف تحقیرانه این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد، همه برنامه ها را بر هم زد و از همان زمان می شد حدس زد که دنیزلی دیگر تمایلی برای همکاری با این تیم ندارد.

با این حال مسئولان باشگاه پرسپولیس بهترین روزهای آماده سازی تیم شان را هدر دادند و در انتظار جواب دنیزلی ماندند و البته با چند سرمربی دیگر نیز مذاکره کردند اما تا فاصله کمتر از ۲۵ روز مانده به شروع فصل دوازدهم رقابتهای لیگ برتر، هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست و تمرینات پرسپولیس هم به صورت نصف و نیمه و سیزده بدری دنبال می شود. برخی بازیکنان این تیم هنوز در تمرینات شرکت نکرده اند و آنهایی هم که می آیند بیشتر در جلسات و مصاحبه های رسانه ای شرکت می کنند تا تمرینات!

حتی اگر همین امروز هم سرمربی پرسپولیس مشخص شود، این تیم فرصت لازم برای بدنسازی و هماهنگی بین بازیکنانش را نخواهد داشت

این در حالی است که مدیر عامل این باشگاه روز یکشنبه با چهارمین گزینه خارجی هم وارد مذاکره شد تا شاید سرمربی را زودتر انتخاب کند. ژرار هولیه سرمربی سابق لیورپول گزینه چهارم رویانیان بود که البته مشکلات قلبی دارد و بیمار است.

با این حال به نظر می رسد پرسپولیس با شرایطی که در پیش گرفته است، لیگ دوازدهم را با مشکلات زیادی پشت سرخواهد گذاشت و این احتمال را باید داد تیمی که میلیاردها تومان هزینه کرده است، نتواند انتظارات را برآورده کند.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش ابیته دات کام،میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط استقلال و اینکه چه زمانی بازیکنانی نظیر خسرو حیدری، پژمان منتظری و سید مهدی رحمتی در تمرینات استقلال شرکت می کنند، اظهار داشت: این بازیکنان با اجازه امیر قلعه نویی در تمرین نیستند. البته امروز پژمان منتظری به باشگاه می رود تا قراردادش را امضا کند.سایر بازیکنان هم تا فردا در تمرینات شرکت می کنند.

وی در مورد قرعه کشی لیگ برتر و موقعیت استقلال عنوان کرد: به نظر من قرعه استقلال مطلوب است اما هیچ مسابقه ای در لیگ آسان نیست. درست است که در هفته های اول در تهران بازی داریم اما در مسابقات برگشت باید در شهرستان بازی کنیم. تیم استقلال باید از موقعیت خود در نیم فصل اول استفاده کند و امتیازهای لازم را بگیرد. خوشبختانه تیم ما خیلی به موقع تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده و مشکلی نداریم.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه برخی از پرسپولیسی ها قرعه کشی را کمی عجیب می دانند، گفت: قرعه کشی مقابل چشم همگان و مقابل دوربین ها انجام شد و هیچ شبهه ای هم ندارد. استقلال و پرسپولیس طبق جدول باید با تیم های پانزدهم و شانزدهم بازی می کردند. استقلال با تیم شانزدهم و پرسپولیس با پانزدهم. اگر جای پرسپولیس و استقلال عوض می شد برنامه هایمان هم تغییر پیدا می کرد. در مجموع همه بازی ها سخت شده چون بازیکنان خوب در همه تیم ها تقسیم شده اند.

وی افزود: ما باید از اردوی ترکیه خود نهایت استفاده را ببریم. البته که امیر قلعه نویی هم می داند چطور تیم را برای این مسابقات آماده کند.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش ابیته دات کام، دهمین روز آماده سازی تیم فوتبال استقلال برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر امروز با حضور بازیکنانی که از ابتدا در تمرینات این تیم شرکت کرده بودند، پیگیری شد. با وجود اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده بود ملی پوشان استقلال و بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری در تمرین شرکت می‌کنند اما این اتفاق نیفتاد و این بازیکنان باز هم به کمپ استقلال نیامدند.

* حدود ۲۰۰ هوادار استقلال در تمرین امروز شرکت کردند. آنها در اواخر تمرین با شعارهای خود علیه پرسپولیس و مدیر عامل این باشگاه همچنان به کرکری‌های این دو تیم در فصل نقل و انتقالات ادامه می‌دادند. هواداران استقلال در اواسط تمرین در پاسخ به پرسپولیسی‌ها شعار می‌دادند “ژنرال ژنرال، پرسپولیسی‌ها خبردار”. طرفداران تیم استقلال که از شعارهای پرسپولیسی‌ها در تمرینات این تیم ناراحت بودند، علیه رویانیان شعار داده و در خصوص پول‌های پرداختی وی به بازیکنان ملی پوش پرسپولیس شعری سروده بودند. یکی از شعارها علیه رویانیان سبب شد قلعه نویی با حرکات دست خود از هواداران بخواهد به این شعارها ادامه ندهند.

با وجود اینکه فتح‌الله‌زاده در تمرین امروز حضور نداشت اما از سوی طرفداران تشویق می‌شد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز این تیم به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس در قالب گروه‌های چهار نفره حرکات ترکیبی انجام دادند و پس از آن به ارسال از جناحین و استفاده از ضربات سر می‌پرداختند.

* در تمرین امروز باز هم قلعه نویی به مهاجمان تاکید می‌کرد که در زدن ضربات آخر دقت کنند. این در حالی است که در این چند روز بارها و بارها سرمربی تیم استقلال از بازیکنانش خواسته با دقت هر چه تمام‌تر به توپ ضربه بزنند.

* در یک صحنه‌ میثم بائو برای زدن ضربه آخر سر خود را کنار کشید که قلعه نویی با حالت جدی سر او فریاد زد و گفت: چرا سرت را کنار می‌کشی و می‌ترسی؟ درگیرتر بازی کن و نترس. سرمربی استقلال پس از این صحنه به تمام مهاجمان می‌گفت که در ضربه آخر دقت و تا آخرین لحظه توپ را دنبال کنند که مبادا فرصت از دست برود.

* در حالی که بازیکنان مشغول تمرین چارچوب شناسی و ارسال از جناحین بودند، آرش برهانی دچار مصدومیت جزئی شد و پس از چند دقیقه به تمرینات گروهی برگشت.

* هاشم بیک‌زاده، آرش برهانی، علی حمودی، امیرحسین صادقی، میثم حسینی، امین منوچهری، حنیف عمران‌زاده، توحید غلامی، میداودی و میثم بائو نفراتی هستند که از روز اول در تمرینات استقلال حضور دارند و البته مبعلی،‌ اکبرپور و زندی، هم در اواسط راه به جمع اعضای تیم استقلال اضافه شدند.

* بازیکنان تیم استقلال پیگیر نتیجه قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر بودند و دوست داشتند بدانند در چه تاریخ‌هایی باید به مصاف رقبای خود بروند. ضمن آنکه بحث بازی با پرسپولیس و هفته ششم برای بازیکنان جذاب بود.

* آخرین مرحله تیم آبی پوشان تمرینات ویژه برای مهاجمان و دفع توپ توسط مدافعان بود.

* کاظمی بازیگر سریال شب‌های برره در تمرین آبی پوشان حضور داشت.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش ابیته دات کام، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون شایعات اخیر در خصوص جذب برخی بازیکنان لیگ برتری و خارجی توضیحاتی داد. مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:” برخی دنبال جو سازی هستند و نام های بزرگی را مطرح می کنند. باشگاه استقلال تا کنون به طور شفاف درباره جذب بازیکنان با رسانه ها برخورد کرده است اما عده ای نام های بزرگ را مطرح می کنند تا در آینده اعلام کنند که باشگاه استقلال در جذب آن ها نا توان بود. برای مثال جواد نکونام؛ این بازیکن اساسا این فصل به فوتبال ایران بر نمی گردد و قیمتش طوری نیست که تیم های ایرانی توانایی پرداخت دستمزد آن را داشته باشند. ضمن اینکه ما هیچ مذاکره ای با نکونام نکردیم و شایعاتی که پیرامون جذب این بازیکن به گوش می خورد کاملا هدفدار طراحی شده است. اینکه ما نکونام را در اختیار داشته باشیم اما باعث خرسندی است.” از احتمال جذب خلعتبری هم توسط باشگاه استقلال صحبت هایی می شنویم که فتح الله زاده این گونه پاسخ داد:”‌ خلعتبری را می خواهیم و درحال مذاکره با مدیربرنامه این بازیکن هستیم. ما رقمی را پیشنهاد دادیم و باقی ماجرا منوط به موافقت این بازیکن است. البته نمی خواهیم کاری کنیم که قیمت بازکنان بی جهت بالا برود. در همین راستا سعی می کنیم طوری جلو برویم که همه چیز قانونمند و واقعی باشد.” فتح الله زاد درباره سایر نام های نیز توضیحاتی داد:”‌هیچ یک از نام هایی که می شنوید را تایید نمی کنم. درحال حاضر مشغول بررسی پرونده چند بازیکن هستیم تا اگر شد با آن ها قرارداد امضاء کنیم. البته آن ها باید به لحاظ فنی و پزشکی مورد تایید قرار بگیرند.
نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

میلاد میداوودی درباره حضور اعضا استقلال در آسایشگاه ثارلله اظهار داشت:من بچه جنوب هستم.درست است از لحاظ سنی آنطور که باید و شاید از آن روزها چیزی به یاد ندارم اما می دانم این بزرگان چه جانفشانی هایی کردند.عموی خودم جانباز بود و من به راحتی شرایط جانبازان دیگر را لمس می کنم .

وی درباره وضعیت خود عنوان کرد:سه هفته ای است تمرینات بدنسازی را آغاز کرده ایم و هر چه از تمرین می گذرد بر میزان آمادگی بازیکنان افزوده می شود.به نظرم پس از اردوی ترکیه همه ما صد درصد خواهیم شد.

میداوودی افزود:برای فصل آتی از انگیزه های بالایی برخوردارم تا همان بازیکنی شوم که همه انتظار دارند.میلاد میداوودی آماده در راه است.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

میلاد میداوودی درباره حضور اعضا استقلال در آسایشگاه ثارلله اظهار داشت:من بچه جنوب هستم.درست است از لحاظ سنی آنطور که باید و شاید از آن روزها چیزی به یاد ندارم اما می دانم این بزرگان چه جانفشانی هایی کردند.عموی خودم جانباز بود و من به راحتی شرایط جانبازان دیگر را لمس می کنم .

وی درباره وضعیت خود عنوان کرد:سه هفته ای است تمرینات بدنسازی را آغاز کرده ایم و هر چه از تمرین می گذرد بر میزان آمادگی بازیکنان افزوده می شود.به نظرم پس از اردوی ترکیه همه ما صد درصد خواهیم شد.

میداوودی افزود:برای فصل آتی از انگیزه های بالایی برخوردارم تا همان بازیکنی شوم که همه انتظار دارند.میلاد میداوودی آماده در راه است.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرمربي جديد تيم فوتبال گهر زاگرس گفت: با توجه به اينکه گهر امسال به ليگ برتر صعود کرده است، هدف اصلي من حفظ اين تيم در ليگ است.


   مهدي تارتار در خصوص دلايل قبول سرمربيگري تيم فوتبال گهر زاگرس، تصريح کرد: اولويت من اين بود که در ليگ برتر مربيگري کنم. ضمن اينکه گهر هواداران پرشوري دارد و مسئولان استان و همچنين بازيکنان اين تيم از انگيزه زيادي براي حضور در ليگ برخوردارند.


وي افزود: مسئولان باشگاه قول کمک و همکاري داده‌اند تا بتوانيم تيم خوبي را براي مسابقات فصل آينده آماده کنيم.


سرمربي جديد گهر زاگرس در پاسخ به اين سئوال که "با توجه به خريد اکثر بازيکنان با کيفيت توسط تيم‌هاي ديگر، چه برنامه‌اي براي نقل و انتقالات دارد"؟ گفت: هنوز همه بازيکنان با کيفيت جذب تيم‌ها نشده‌اند. هدف ما اين است که اين بازيکنان بي کيفيت و بي حاشيه را به گهر بياوريم و با قدرت در مسابقات ليگ حاضر شويم.


تارتار در خصوص هدفش در تيم گهر هم تاکيد کرد: اين اولين تجربه ليگ برتري گهر است و به همين دليل هدف اصلي ما حفظ اين تيم در ليگ است. البته تمام تلاشمان را به کار مي‌بريم تا رتبه خوبي در جدول به دست بياوريم و پديده ليگ شويم.


وي در پايان با اشاره به دستيارانش در تيم گهر، گفت: فعلا فقط حضور پورمند در گهر زاگرس قطعي شده است و تا چند روز ديگر ساير همکارانم را هم مشخص مي‌کنم.

نویسنده: دانیال ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , f-esteghlal-c.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com